Martina Bašić-Koretić, dr. med.

Završila je Medicinski fakultet Sveučilišta u Zagrebu. Tijekom studija medicine bila je demonstator na Katedri za histologiju i embriologiju. Pripravnički liječnički staž  obavila je u Općoj bolnici Sveti Duh u trajanju od dvije godine. Paralelno s pripravničkim stažom radila je u Zavodu  za anatomiju, u Laboratoriju za mineralizirana tkiva. Nakon završetka pripravničkog staža i polaganja državnog ispita, zaposlila  se je kao znanstveni pripravnik u Zavodu za anatomiju Medicinskog fakulteta Sveučilišta u Zagrebu. Rad na Medicinskom fakultetu uključivao je redoviti rad u nastavi predmeta Anatomija, kao i predmeta Klinička anatomija. U okviru znanstvenog rada u Laboratoriju za mineralizirana tkiva, radila je pretkliničke pokuse učinka koštanih morfogenetskih proteina na osteoporozu uzrokovanu manjkom estrogena, sudjelovala u organizaciji znanstvenih skupova i kongresa, između ostalih i prvog evropskog kongresa o koštanim morfogenetskim proteinima. (First European Conference on Bone Morphogenetic Proteins). Specijalizaciju iz onkologije i radioterapije u Kliničkom bolničkom centru Zagreb počinje 2001. god. tijekom koje je stjecala onkološko znanje i vještine. Posebno  se je zainteresirala za dijagnostiku i liječenje bolesti dojke i uspješno je završila poslijediplomski studij “Ultrazvuk u bolestima dojke”, te se intenzivnije počinje baviti tim područjem. Nakon polaganja specijalističkog ispita, uz rad na odjelu koji uključuje rad s pacijentima koji boluju od tumora različitih sijela radi i u Ambulanti za ultrazvuk, Ambulanti za bolesti dojke, te Ambulanti za radioterapiju prsnog koša i dojke. U svom kliničkom radu svakodnevno se bavi dijagnostikom tumora dojke primjenjujući klinički pregled i ultrazvuk dojki, citološku punkciju, biopsiju širokom iglom, a isto tako  ordinira i suvremenu sistemsku terapija; hormonsku, biološku i kemoterapija, te lokalnu terapiju (adjuvantnu i palijativnu radioterapiju). Aktivno je sudjelovala na brojnim kongresima u zemlji i inozemstvu, a isto tako objavila je i brojne radove u domaćim i svjetskim časopisima.