prim. mr. sc. Ljerka Eljuga, dr. med.

mr. sc. Ljerka Eljuga, dr. med., specijalistica onkologije i radioterapije, vlasnica i ravnateljica Poliklinike ÔÇ×EljugaÔÇť. Specijalizaciju iz klini─Źke onkologije i radioterapije obavila je u Klinici za onkologiju i radioterapiju KBC ÔÇ×RebroÔÇť u Zagrebu gdje je radila do 1994. kada po─Źinje raditi u svojoj Poliklinici. Tijekom boravka u Klinici za onkologiju i radioterapiju KBC ÔÇ×RebroÔÇť uz posao iz podru─Źja specijalisti─Źke djelatnosti onkologije i radioterapije radila je i u timu za dijagnostiku tumora dojke,a isto tako i u timu za primjenu suvremenih oblika lije─Źenja ┼żena oboljelih od raka dojke.Usporedno sa specijalizacijom zavr┼íila je postdiplomski studij iz klini─Źke onkologije i i poha─Ĺala je brojne postdiplomske te─Źajeve trajnog usavr┼íavanja u vi┼íe europskih gradova. Od 1994. vodi vlastitu Polikliniku i uspje┼íno se u prvom redu bavi ultrazvu─Źnom i rendgenskom dijagnostikom bolesti dojke. Godine 1997. stekla je akademski stupanj magistra znanosti iz podru─Źja medicine. Objavila je brojne stru─Źne i znanstvene radove i sudjelovala je na doma─çim i svjetskim kongresima. Upravo zbog takvog na─Źina edukacije i studijskih boravaka u brojnim europskim onkolo┼íkim centrima mnogi smatraju da je dr. Eljuga jedna od rijetkih stru─Źnjaka koja posjeduje cjelovitu edukaciju kako u podru─Źju dijagnostike tumora dojke tako i u primjeni suvremenih oblika lije─Źenja ┼żena oboljelih od raka dojke.