prim. Mirta Zekan Vučetić, dr. med.

prim. Mirta Zekan Vučetić, dr. med., rođena je 1978. godine u Zagrebu, gdje je završila osnovnu i srednju školu. 2002. godine diplomirala je na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Nakon jednogodišnjeg pripravničkog staža započinje 2004. godine specijalizaciju iz radiologije u KBC „Sestre milosrdnice“, kao specijalizant Kliničke bolnice „Jordanovac“. Tijekom specijalizacije završava i stručni poslijediplomski studij radiologije na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Kao specijalist započinje s radom u KB „Joradnovac gdje se započinje baviti onkološkom problematikom, ali također započinje daljnje usavršavanje u dijagnostici bolesti dojke. Od svibnja 2013. godine, do kolovoza 2015. godine radi u Poliklinici „Medikol“ gdje dalje usavršava svoje znanje u dijagnostici bolesti dojke, ali također i produbljuje svoj primarni interes za onkološke bolesti radom u PET/CT centru Poliklinike „Medikol“. Zbog želje za daljnjim radom na klinici od kolovoza 2015. godine počinje raditi u Klinici za tumore KCB-a „Sestre milosrdnice“, gdje počinje raditi i na odjelu magnetske rezonancije, primarno na dijagnostici bolesti dojke.

Sudionica je većeg broja stručnih sastanaka i simpozija iz područje onkologije i bolesti dojke.

Članica je Hrvatskog i Europskog društva radiologa.