prof. dr. sc. Vesna Košec, dr. med.

prof. dr. sc. Vesna Košec, dr. med. specijalist ginekologije i porodništva i subspecijalist fetalne medicine rođena je u Zagrebu. Nakon završene gimnazije, upisala je i diplomirala 1982. godine na Medicinskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu. Nekoliko sljedećih godina radila je na poslovima liječnika opće medicine do početka specijalizacije iz ginekologije i porodništva 1988. u Klinici za ženske bolesti i porodništvo KB „Sestre milosrdnice“ gdje je i danas zaposlena. Od 1992. godine radi u Rodilištu, a od 2003. šef je Odsjeka patologije trudnoće.

U znanstvenom dijelu struke, završila je poslijediplomski studij „Ultrazvuk u kliničkoj medicini“ i nakon položenih ispita magistrirala je 1999. na Medicinskom fakultetu u Zagrebu s temom iz istog područja. Doktorirala je 2003. godine s temom iz fetalne medicine. Od 1998. kontinuirano sudjeluje kao istraživač na znanstvenim projektima Katedre za fiziologiju i imunologiju Medicinskog fakulteta u Zagrebu i Instituta za medicinska istraživanja KB „Sestre milosrdnice“. Od 2004. godine subspecijalist je iz fetalne medicine i opstetricije. Iste je godine izabrana na suradničko mjesto asistenta Instituta za klinička medicinska istraživanja KB „Sestre milosrdnice“, a 2009. imenovana je višim predavačem u Zdravstvenom veleučilištu u Zagrebu.

Dosad je objavila više od šezdeset znanstvenih, stručnih radova i sažetaka u inozemnim i domaćim časopisima i aktivno sudjelovala na brojnim domaćim, europskim i svjetskim kongresima. Bila je pozvani predavač na poslijediplomskim tečajevima trajnog usavršavanja, na stručno- znanstvenim skupovima s međunarodnim sudjelovanjem. Dodatnu edukaciju iz perinatologije stekla je u Rodilištima u Trstu, Ljubljani i u Londonu na univerzitetskoj klinici „King’s College“. Uže područje rada i interesa Dr.Kušec kao i njena uža specijalizacija je fetalna medicina.

Rado se odaziva i uvijek djelatno sudjeluje u humanitarnom radu pa je od 2006. predsjednica udruge „Zdravka“ koja je osnovana u krilu Hrvatske lige protiv raka s ciljem prevencije raka vrata maternice. U okviru nekoliko javnozdravstvenih akcija od kojih je Hrvatski dan mimoza već tradicionalan i širi se po cijeloj Hrvatskoj, dr. Košec uvijek upozorava na važnost prevencije (edukacije i cijepljenja) i redovitih ginekoloških pregleda u borbi protiv raka vrata maternice.